Bergle, palice in dodatki

Pohodniške palice
teleskopske pohodne palice za nordijsko hojo
  • Model: OD-2663

Cena:   13.23 € z DDV

Dodaj v košarico:         
Details:

Potrebujemo dobro voljo, primerno obutev in obleko ter ustrezne pohodne palice, ki so najpomembnejši del opreme in jih lahko uporabljamo v vseh letnih časih ter na vseh podlagah.

Teleskopske palice (raztegljive) omogočajo nastavljanje dolžine, kar nam pride zelo prav pri vzpenjanju na hrib in spuščanju z njega. Pri hoji navzgor palice +skrajšamo, pri spustih, večji moči v rokah in dobri tehniki pa palice podaljšamo.

Kako pravilno nastaviti dolžino palice?
Palico primemo za ročaj in jo postavimo pravokotno na tla, pri čemer mora biti kot v komolcu 90 stopinj. Dolžina palice je odvisna od vaše telesne višine. Za natančno prilagoditev poglejte spodnji diagram!

Palice imajo gumijasti čep za hojo pa asfaltu, ki se sname. Pod čepom je nameščena trdna konica iz tungsten-karbida za hojo po razgibanem terenu. Zraven so še čepki, ki jih privijete na palico za hojo po snegu, da se palica ne pogrezne pregloboko v sneg!

Hoja s palicami je odlična rekreacija, saj pri njej uporabljamo celo telo!

Lastnosti palic:

  • vzmetene za zmanjšanje tresljajev na roke
  • kakovostne 3-delne teleskopske nastavljive palice
  • fleksibilna palica iz nerjavečega materiala in zelo lahkega aluminija
  • ročaji so narejeni iz nedrseče gume z utori za prezračevanje  
  • priročen kompas na vrhu ročaja
  • nastavljivi jermeni na ročaju
  • nastavljiva dolžina palic: 60-135 cm
  • merilna skala za natančno odmerjanje dolžine palic
  • stabilnost palice po vseh površinah in je zelo primerna za hojo po asfaltu
  • čepki-stopalka-pokrov iz gume služi kot pokrov za jekleno konico in je primerna za ravne površine
  • nastavka za uporabo palic pozimi – za udobno hojo po snegu
  • primerne za poletno in zimsko sezono - različne barve
  • cena za 1 par  

Dolžina

- zložene: 60 cm  - povsem razstavljene: 135 cm

PRAVILNA TEHNIKA
Hoja s palicami je preprosta vadba, ki jo hitro vzljubimo! Zahvaljujoč palicam deluje celo telo, vrtenju zgornjega dela telesa pomagajo roke. Na ta način ne razgibamo samo nog temveč tudi hrbtenico, ramena in roke!

Ko pomaknemo palico nazaj moramo težo prenesti na palico. Roka naj bo v komolcu povsem iztegnjena.

V trenutku, ko iztegnemo roko,
razpremo dlan.








Močno pritisnemo
zadnjo nogo in
dvignemo
peto.

Palice imajo na ročaju trakove in snemljive čepke na konicah, za različne terene.

Palice imamo vedno nagnjene nazaj, pod kotom 60°.

Prvi korak: palice zaenkrat le vlečemo za seboj na traku. Drugi korak: palico primemo v dlan, še vedno jo vlečemo, komolec naj bo raven. Tretji korak: odriv. Na palico se naslonimo in odrinemo, roka je ravna. Četrti korak: odpremo dlan, ko jo pomaknemo nazaj. Peto dvignemo za odriv.

Najpogostejše napake:
1. Palice so spredaj, sključena drža.

2. Palice skupaj pri dlaneh, komolci skrčeni, brez odriva.

3. Pokrčeni komolci – mišice ramen ne sodelujejo.

Katere mišice so aktivne?
Med hojo in kolesarjenjem so aktivne le nožne mišice. Med hojo s palicami pa sodelujejo tudi trebušne mišice, ramenski obroč in mišice rok ter vratu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nordijska hoja spada med najučinkovitejše oblike športne rekreacije in je vse bolj priljubljena športnorekreativna dejavnost ozaveščenih ljudi po vsem svetu, v vseh življenjskih obdobjih. Če pri nordijski hoji pravilno uporabljamo palice, aktiviramo praktično celoten organizem. Pri navadni hoji so obremenjene predvsem mišice spodnjih okončin, pri nordijski hoji pa je vadba usmerjena tudi na mišice trupa, ramenskega obroča in rok. Razbremenitev pri uporabi palic za nordijsko hojo še zlasti blagodejno deluje pri osebah s preveliko telesno težo in pri osebah z različnimi poškodbami ali obolenji sklepov. S pravilnim opiranjem na palice zagotavljamo večje ravnotežje in v vadbo aktivno vključimo mišice, ki jih pri navadni hoji ne obremenjujemo. Nordijska hoja deluje na vse vitalne funkcije človeškega organizma, je učinkovita preventivna dejavnost proti stresu, motnjam v delovanju srca in ožilja, pljučnim boleznim, sladkorni bolezni ter mnogim oblikam psihičnih motenj. Hoja na čistem zraku in v naravnem okolju na vsakogar deluje sproščujoče in pomirjujoče. Pri nordijski hoji je metoda kontinuirane obremenitve glavna metoda za razvoj osnovne vzdržljivosti. Pri navadni enakomerni hoji je utrip srca približno 130 utripov na minuto, pri podobno intenzivni nordijski hoji pa se zaradi aktiviranja mišic zgornjega dela telesa srčni utrip poveča na približno 145 utripov na minuto. Zaradi delovanja večjega števila mišic v telesu in hitrejšega bitja srca, je tudi poraba kalorij pri pravilnem izvajanju nordijske hoje večja. Pri navadni hoji porabimo okrog 280 kilo kalorij na uro, pri nordijski hoji pa tudi več kot 400. Ustrezna vadba in izvajanje sta tudi način za učinkovito uravnavanje telesne teže. Intenzivnost vadbe si določamo sami po počutju, lahko pa se občasno prepustimo tudi tempu, ki ga določa teren. Redna vadba ... Z nordijsko hojo se ukvarjamo zaradi doseganja različnih ciljev, predvsem pa stremimo k boljši fizični pripravljenosti na različnih ravneh. Vadba nordijske hoje je zelo uporabna v terapevtske namene, uporabljajo jo tudi tekmovalci za pripravo na vrhunske športne dosežke, najbolj razširjena pa je seveda v obliki športne rekreacije. Napor pri športni vadbi na splošno povzroča, da organizem deluje intenzivneje kot ponavadi. Izrazitejše spremembe zaznamo v delovanju mišic, srca in ožilja, gibanje pa vpliva tudi na splošno počutje. Redna vadba ima dolgotrajen in pozitiven učinek na posameznika, zato ne zanemarjajte njenega pomena in se čim prej odločite za redno vadbo in morda izberete prav nordijsko hojo.

Trenutne ocene: 0

Dodano v katalog dne 03 januar, 2018.