´╗┐

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.superizbira.si

 

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne www.vendo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporo─Źili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Opredelitev pojmov

  1. Ponudnik, upravitelj in lastnik spletne trgovine je podjetje Vendo Veleprodaja d.o.o., Obre┼żna ulica 103, 2000 Maribor, ID: SI39349845
  2. uporabnik je podjetje ali fizi─Źna oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  3. spletna trgovina je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku


Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sede┼ż podjetja, identifikacijsko številko podjetja)
  2. kontaktne naslove, ki omogo─Źajo hitro in u─Źinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  3. bistvene zna─Źilnosti blaga oziroma storitev (vklju─Źno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  4. dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (na─Źin, kraj in rok dostave)
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno dolo─Źene, razvidno mora biti ali ┼że vsebujejo davke in stroške prevoza
  7. na─Źin pla─Źila in dostave
  8. ─Źasovno veljavnost ponudbe
  9. rok, v katerem je še mo┼żno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, ─Źe in koliko stane kupca vra─Źilo izdelka
  10. pojasnjen mora biti postopek ob prito┼żbi, vklju─Źno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali slu┼żbi za stike s kupci

Avtorske pravice

Vsa vsebina na strani in podstraneh Spletne trgovine www.vendo.si je avtorsko zaš─Źitena. Prepovedano je vsako dejanje, ki kakorkoli posega v avtorske pravice avtorjev strani.  Logo, ime strani in trgovine, besedila, slike in druge vsebine so vse last podjetja Vendo Veleprodaja d.o.o., Obre┼żna ulica 103, 2000 Maribor. Slikovno gradivo je ravno tako avtorsko zaš─Źiteno in je last podjetja Vendo Veleprodaja d.o.o.. Prepovedana je uporaba vsebine in slik v javne in komercialne namene, brez predhodnega pisnega dovoljenja s strani lastnika spletne trgovine www.vendo.si .
 

SPLOŠNE DOLO─îBE


1. Veljavnost splošnih pogojev

Dolo─Źbe splošnih pogojev veljajo za vse storitve elektronskega poslovanja in dopolnjujejo dolo─Źbe veljavne zakonodaje, ki urejajo podro─Źje varstva potrošnikov, podro─Źje varstva osebnih podatkov ter drugih podro─Źij, ki se nanašajo na elektronsko poslovanje dru┼żbe.
V kolikor bi zaradi spremembe veljavnih predpisov, ki urejajo ta podro─Źja, posamezna dolo─Źba teh splošnih pogojev postala neveljavna, to ne vpliva na veljavnost preostalih dolo─Źb in s tem teh splošnih pogojev.

Upravitelj spletne trgovine ima pravico do ob─Źasnega dopolnjevanja in spreminjanja teh splošnih pogojev. Vsaka sprememba postane veljavna od trenutka, ko je objavljena na spletni strani www.vendo.si . Šteje se, da se uporabnik strinja s spremembami in dopolnitvami, v kolikor po objavi sprememb nadaljuje z uporabo elektronskih storitev.

2. Odgovornost za delovanje in vsebino spletne trgovine

Upravitelj bo pri urejanju spletnega mesta skušal zagotavljati a┼żurnost in to─Źnost podatkov vsebovanih na teh straneh (identiteta podjetja, kontaktni naslovi, bistvene zna─Źilnosti blaga, cena in dostopnost izdelkov, pogoje dostave izdelka ali izvršitve naro─Źila oziroma storitev, na─Źin pla─Źila in dostave, veljavnost ponudbe, reklamacijski postopek).


Upravljalec se pri urejanju spletnega mesta po najboljših mo─Źeh trudi, da so vse storitve na voljo 24 ur na dan 7 dni v tednu, vendar ne jam─Źi da bodo elektronske storitve delovale brez prekinitev, brez problemov, brez pomot ali napak, prav tako tudi ne jam─Źi za uspešnost uporabe teh storitev.

Spletna stran vsebuje t. i. piškotke (Cookies) zaradi uresni─Źevanja namena nemotenega delovanja strani. Upravljalec ne zbira nobenih osebnih podatkov o obiskovalcih spletne strani.
Upravljalec pri objavi prodajnih izdelkov ponuja tudi fotografije, ki so simboli─Źne narave in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Upravljalec si pridr┼żuje pravico, da kadarkoli iz tehnoloških, pravnih ali poslovnih razlogov spremeni vsebino svojih spletnih strani ali spremeni posamezne parametre storitev ali storitve ukine brez predhodnega opozorila.
V zakonsko dovoljenem obsegu je izklju─Źena vsaka odgovornost podjetja Vendo Veleprodaja d.o.o., upravitelja ali katerekoli druge pravne ali fizi─Źne osebe (v nadaljevanju druge osebe), ki je sodelovala pri nastanku in izdelavi spletnega mesta www.vendo.si . 

Podjetje Vendo Veleprodaja d.o.o. ali druge osebe v nobenem primeru niso odgovorne za izgubo ali okrnjeno dostopnost podatkov ali kakršnokoli drugo slu─Źajno, posredno, posebno ali posledi─Źno škodo, ki bi izvirala iz uporabe oziroma nezmo┼żnosti uporabe storitev, vklju─Źno in brez omejitev glede izgubljenega prihodka ali pri─Źakovanega dobi─Źka, izgube dobrega imena, izgube poslov, izgube podatkov, tehni─Źne napake ali napa─Źnega delovanja oziroma drugih škodnih dogodkov.

Za morebitne napake na tem spletnem mestu (cene, dobavni roki, opisi izdelkov, ipd.) se vam opravi─Źujemo in Vas bomo praviloma še pred oddajo pošiljke o tem obvestili. Prav tako podjetje Vendo Veleprodaja d.o.o. ali druge osebe za napake na strani ne odgovarjajo in jih bodo po svojih zmo┼żnostih v najkrajšem mo┼żnem ─Źasu tudi odpravili.. 

Upravitelj lahko po svoji lastni presoji odpove ali za─Źasno prepre─Źi dostop in uporabo storitev, ki se nahajajo na spletnem mestu www.vendo.si zaradi kršenja teh splošnih pogojev ali veljavnih predpisov ali kakršnegakoli drugega ravnanja, za katerega dru┼żba meni, da je nezakonit oziroma škodljiv do tretjih oseb ali za delovanje storitev.
 

3. Odgovornost uporabnika

Uporabnik je dol┼żan uporabljati elektronske storitve v skladu z veljavnimi predpisi in temi splošnimi pogoji. Uporabnik sme uporabljati storitve v svojem imenu in za svoj ra─Źun ter v imenu in za ra─Źun tistih poslovnih subjektov, za katere ima v skladu z veljavnimi predpisi pooblastilo ali drugo pravno podlago za tako poslovno povezavo ali predstavljanje oziroma zastopanje.

Uporabnik izrecno soglaša, da uporablja storitve ali katerokoli digitalno vsebino povezano z elektronskim poslovanjem izklju─Źno na lastno odgovornost.

Uporabnik se izrecno obvezuje, da pri uporabi elektronskih storitev ne bo ravnal protipravno ali ogro┼żal informacijske varnosti elektronskih storitev (npr. la┼żno predstavljanje, prenos nezakonitih vsebin, kršitve pravic intelektualne lastnine, nepooblaš─Źeno zbiranje osebnih podatkov ali poslovnih skrivnosti, prenos zlonamerne programske opreme, nepooblaš─Źeno spreminjanje vsebine, motenje komunikacij v katerikoli smeri ali nepotrebno obremenjevanje elektronskih storitev, poizkus la┼żnega predstavljanja in podobno) ali spodbujal tretjih oseb k takšnemu ravnanju.

Uporabnik soglaša, da se bodo katerikoli poslani in potrjeni podatki ali dokumenti, ki so poslani z uporabo elektronskih storitev šteli za popolne in to─Źne.

Uporabnik se obvezuje, da bo posebej skrbno varoval svoje osebno geslo in ga ne bo dajal v uporabo ali na vpogled tretjim osebam ter v celoti odgovarja za vsako škodo, ki je bodisi posredno ali neposredno povzro─Źena zato, ker so tretje nepooblaš─Źene osebe uporabile njegov dostop do elektronskih storitev (predvsem pri opravi nakupa). Uporabnik se zavezuje tudi, da ob upoštevanju uporabniških navodil proizvajalcev strojne in programske opreme, navodil in opozoril podjetja Vendo Veleprodaja d.o.o. in drugimi strokovnimi pravili, opozorili, navodili in priporo─Źili zagotavljal najvišjo mo┼żno raven varnostnih ukrepov in zmanjšanje tveganj nepooblaš─Źenega dostopa ali ogro┼żanja podatkov ali delovanja elektronskih storitev in takoj obvestili upravljalce spletnega mesta www.vendo.si o vseh morebitnih varnostnih incidentih v zvezi z uporabo elektronskih storitev.

Uporabnik lahko po lastni presoji in skladno z navodili odpove uporabo elektronskih storitev (odpoved registracije) ter zahteva izbris uporabniškega imena in drugih podatkov, shranjenih za potrebe dostopa do teh podatkov.


REGISTRACIJA IN PRIJAVA


1.Obisk in brskanje po spletne strani www.vendo.si

Uporaba spletnega mesta www.vendo.si  je omogo─Źena vsem fizi─Źnim in pravnim osebam, pri ─Źemer se za ogled strani ni potrebno registrirati ali prijaviti. Registracijo ali prijavo je potrebno opraviti zgolj v primeru potencialnega nakupa izdelka.
 

2.Registracija uporabnika

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno dolo─Źata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine www.vendo.si  , pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.


Prijava v sistem (log in) pa omogo─Źa upravljalcu spletnega mesta, da ustrezno identificira predhodno registriranega uporabnika in mu omogo─Źa kasnejšo opravo nakupa brez ponovne registracije.


Kot uporabniško ime se uporabi elektronski poštni naslov uporabnika, geslo ki si ga uporabnik izbere sam, pa lahko po uspešni prijavi na spletno mesto tudi kadarkoli spremeni.
 

3. Prijava uporabnika

Prijava v sistem registriranemu uporabniku omogo─Źa takojšni nakup izdelka, ogled preteklih naro─Źil, urejanje uporabniškega ra─Źuna, naro─Źanje in odjavo z novic in dodatne ugodnosti.
 

POSTOPEK NAKUPA


1.Nakup

Nakup se izvrši z izborom izdelkov v nakupovalno košarico in ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb ODDAJ NARO─îILO odda naro─Źilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naro─Źila (izdelki, cene, koli─Źine, uporabnikovi podatki ...).S tem je naro─Źilo potrjeno, izdelki bodo poslani v najkrajšem mo┼żnem roku. ─îe je rok dobave ve─Ź kot 3 delovne dni ponudnik o tem obvesti kupca.
Z nakupom se strinjate, da na podan e-poštni naslov nekajkrat mese─Źno dobivate reklamna sporo─Źila, od katerih se lahko v vsakem trenutku odjavite s postopkom opisanim v prejeti e-pošti. 


2.Nakupovalna košarica in oddaja naro─Źila

Bodo─Źi kupec opravi nakup (po opravljeni registraciji) z uporabo košarice za nakup,v katero dodaja izdelke, ki jih namerava kupiti, pri tem pa jih lahko pred nakupom iz košarice tudi odstrani. Izdelek se doda v košarico s potrditvijo na gumb "dodaj", s ─Źemer se vam izdelek izpiše v košarici. V primeru, da nakupujete ve─Ź izdelkov postopek ponovite do izbora zadnjega artikla, v nasprotnem primeru pa nadaljujete nakup s klikom na gumb "blagajna".

Odpre se vam obrazec "1" kjer lahko spremenite naslov za ra─Źun ter dostave v primeru, da ne ┼żelite prejeti artikla na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji ra─Źuna.

Ko izpolnite obrazec kliknite na gumb "nadaljuj" za nadaljevanje v obrazec "2" v primeru, da pošiljate na drug naslov ali obrazec "3 kjer izberete na─Źin dostave. S klikom na gumb "nadaljuj" se Vam odpre obrazec "4" kjer izberete na─Źin pla─Źila. V obrazcu"5" pa lahko oddano naro─Źilo preverite in ga s klikom na gumb ODDAJ NARO─îILO potrdite in s tem zaklju─Źite nakup.

Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o prejetju naro─Źila, ki je osnova za izdelavo uradnega predra─Źuna (velja le v primeru pla─Źila po predra─Źunu), katerega prejmete na posredovani elektronski naslov, takoj za tem, ko naša naro─Źniška slu┼żba pregleda vaše oddano naro─Źilo. V primeru pla─Źila po povzetju bo paket oddan v dostavo.


3.Tehni─Źna sredstva za prepoznavanje in popravo napak pred oddajo naro─Źila

Preden kupec odda naro─Źilo se mu odpre predogled naro─Źila na podlagi katerega lahko preveri podatke, ki jih je izpolnil za potrebe oddaje naro─Źila. V primeru napa─Źnega vnosa, lahko kupec napake popravi z izborom funkcije Uredi košarico. V kolikor naro─Źila ne ┼żeli oddati lahko stran zapre ali zapusti oddajo naro─Źila in tako prekine oddajo in potrditev naro─Źila.
 

4.Potrditev naro─Źila

Naro─Źilo na spletnem mestu www.vendo.si je potrjeno, ko kupec pri zaklju─Źevanju naro─Źila potrdi oddano naro─Źilo in ko prejme povratno avtomatsko e-poštno sporo─Źilo s potrdilom o prejemu naro─Źila.
 

5.Preklic naro─Źila

Kupec lahko oddano naro─Źilo prekli─Źe na slede─Źe na─Źine:

  • da po e-pošti posreduje sporo─Źilo z zahtevo po preklicu naro─Źila;
  • izdanega uradnega predra─Źuna v roku 3 dni od njegovega prejetja ne pla─Źa;

 

6. Zavrnitev naro─Źila

Upravitelj spletnega mesta lahko v ─Źasu do izdaje obvestila, da je naro─Źilo v obdelavi, naro─Źilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
V kolikor podjetje svojih obveznosti ne more izpolniti, ker blago ni razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev bo upravitelj o tem nemudoma obvestil uporabnika in mu vrnil vsa morebitna predhodno opravljena pla─Źila na enak na─Źin, kot ─Źe bi šlo za odstop od pogodbe.


7.Sklenitev pogodbe in izpolnitev pogodbe

Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko kupec prejme uraden predra─Źun in ga v roku 3 dni tudi pla─Źa oziroma v primeru pla─Źila po povzetju takrat, ko prodajalec nedvomno ugotovi istovetnost kupca in pridobi soglasje za izvedbo odpreme blaga.


Kupoprodajna pogodba (naro─Źilo) je shranjena v elektronski obliki in sicer na stre┼żniku spletnega mesta www.vendo.si , uporabniku pa je dostopna v uporabniškem profilu (Moj ra─Źun). Kupec pa lahko, kadarkoli v ─Źasu trajanja pogodbenega razmerja, zahteva predlo┼żitev pogodbenih pogojev v pisni obliki.


V kolikor za naro─Źeni izdelek niste prejeli ra─Źuna ali potrdila po pošti, prek elektronske pošte ali skupaj z izdelkom, nas o tem nemudoma obvestite.


Podjetje mora izpolniti svojo obveznost iz prodajne pogodbe v roku štirinajst (14) dni od sklenitve pogodbe, razen ─Źe se z uporabnikom nista dogovorila druga─Źe. V kolikor podjetje ne more izpolniti svojih obveznosti, ker blago ni na razpolago ali ker ni pogojev za opravljanje storitev, bo o tem nemudoma obvestil uporabnika, v kolikor je podjetje v takem primeru ┼że sprejelo kakšno pla─Źilo, ga bo uporabniku vrnil na enak na─Źin, kot ─Źe bi šlo za odstop od pogodbe.
 

8.Ra─Źun in spremna obvestila

Ra─Źun se izda na trajnem mediju, v pisni obliki, z raz─Źlenjenimi stroški, kupcu pa se ta posreduje hkrati z dostavo blaga.
Hkrati kupec prejme še pisno obvestilo o:

  • Pravici do odstopa od pogodbe ter o na─Źinih in pogojih izvrševanja te pravice oziroma obvestilo, kdaj kupec te pravice nima;
  • Naslovu, kamor lahko kupec pošlje svoje ugovore, pripombe, zahtevke, izjave in pohvale;
  • Servisni slu┼żbi in veljavnih garancijskih pogojih;
  • Pogojih za odpoved pogodbe, kadar gre za pogodbe, ki so sklenjene za nedolo─Źen ─Źas oziroma za ─Źas, ki je daljši od enega leta.

 

ODSTOP OD POGODBE IN VRA─îILO BLAGA


1. Pravica do odstopa od pogodbe

Kupcu (fizi─Źni osebi, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti) pripada pravica, da v štirinajstih (14) dneh, šteto od prevzema blaga, odstopi od pogodbe in vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. 


2. Na─Źin izvrševanja pravice

Kupec je dol┼żan prodajalca v roku iz zgornjega odstavka pisno obvestiti o odstopu od pogodbe, pri ─Źemer ni dol┼żan navesti razloge za svojo odlo─Źitev. Kupec obvestilo naslovi na sede┼ż podjetja prodajalca (Vendo Veleprodaja d.o.o., Obre┼żna ulica 103, 2000 Maribor) ali na kontaktni elektronski naslov : info@vendo.si . Za ta primer je kupcu hkrati z ra─Źunom na voljo še obrazec za vra─Źilo blaga na tej povezavi TUKAJ.


Vrnitev prejetega blaga v 14-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa.


Kupec mora blago, prejeto na podlagi pogodbe od katere je odstopil, vrniti ponudniku hkrati s sporo─Źilom o odstopu ali pa najkasneje v roku štirinajstih (14) dni po poslanem sporo─Źilu o odstopu. Vse našteto ne velja za prehrambene, kozmeti─Źne in hitro pokvarljive artikle.
 

3. Obveznosti kupca pri odstopu od pogodbe in stroški povezani z odstopom

Kupec mora prejeto blago vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni koli─Źini, blago mora biti nerabljeno, in v originalni embala┼żi. Prilo┼żena mora biti kopija ra─Źuna in vsi ostali spremni dokumenti.
Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uni─Źenja izdelka, ki ga ┼żeli vrniti ali zamenjati, razen ─Źe je do tega prišlo brez njegove krivde.
Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.
 

4. Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe

V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na ┼żeljo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino takoj, ko je to mogo─Źe, sicer pa najkasneje v roku štirinajstih (14-ih) dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Kupnina se vrne na kup─Źev TRR, ki ga ta sporo─Źi hkrati z obvestilom o odstopu.


5. Kdaj kupec nima pravice do odstopa

Kupec nima pravice odstopiti od pogodbe:

  • Pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natan─Źnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vra─Źilo, ki je hitro pokvarljivo (┼żivilsko blago), spada med potrošne kozmeti─Źne izdelke  ali kateremu je ┼że potekel rok uporabe;
  • Pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov, medicinskih pripomo─Źkov, ra─Źunalniških programov ali drugih aparatur, ─Źe je potrošnik odprl varnostni pe─Źat oziroma je fizi─Źno posegel v izdelek;
  • Pri pogodbah o finan─Źnih storitvah, ki sta jih na potrošnikovo izrecno ┼żeljo obe stranki ┼że v celoti izpolnili, preden je potrošnik uresni─Źil svojo pravico do odstopa od pogodbe.

 

Prodajalec ne bo sprejel vrnjene pošiljke, ─Źe bodo pri njej vidni kakršnikoli znaki uporabe, zlasti kot:

  • V primeru zape─Źatene opreme je pe─Źatnik (npr. original nalepka) odlomljen ali poškodovan;
  • Odprta vsebina pri pokvarljivem materialu (pri prehranskih artiklih odprta oz. poškodovana embala┼ża , in poškodbe na embala┼żi ne┼żivilskih izdelkov oz. njihovo odprtje);
  • V primeru mehanskih poškodb blaga;
  • ─îe je pri aparaturah baterija bila ┼że uporabljena;
  • ─îe kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaš─Źitil za transport in bi lahko to povzro─Źilo nadaljnje napake v delovanju opreme.


GARANCIJA IN REKLAMACIJE


1. Garancija za brezhibno delovanje stvari

V skladu z zakonom je proizvajalec blaga dol┼żan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje stvari, v kolikor gre za blago za katerega se mora izdati garancija. Kupec zahtevek iz garancije uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali pooblaš─Źenem servisu.

Izdelek ima garancijo, ─Źe je tako navedeno v garancijskem listu ali na ra─Źunu, ki se kupcu posreduje hkrati z izdelkom. Kupec bo v tem primeru prejel še navodila za sestavo ali uporabo ter seznam pooblaš─Źenih servisov. Garancijski roki so navedeni na garancijskem listu ali pa na ra─Źunu.

Objavljeni izdelki na spletnem mestu www.vendo.si imajo garancijo, ─Źe je ta zapisana ob artiklu, ki se objavlja, sicer pa v zvezi s tem kontaktirajte našo naro─Źniško slu┼żbo, kjer boste dobili konkretne informacije o obstoju garancije pri posameznem izdelku.
 

2. Pravice iz garancije

Proizvajalec mora na podlagi garancije zagotoviti odpravo napake najkasneje v roku 45 dni od prejema zahteve za odpravo napake, sicer mora izdelek nadomestiti z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec je dol┼żan zagotoviti brezpla─Źno popravilo in vzdr┼żevanje izdelka ves ─Źas garancijskega roka, po preteku tega roka pa le proti pla─Źilu.
 

3. Postopek uveljavljanja pravic iz garancije

Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije ali pooblaš─Źenega servisa zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predlo┼żiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo ra─Źuna. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov.

Kupec lahko zaradi hitrejše in u─Źinkovitejše obravnave garancije pošlje izdelek neposredno na najbli┼żji pooblaš─Źeni servis, sicer pa lahko pisni zahtevek z natan─Źnim opisom napake in blago pošlje tudi na sede┼ż prodajalca, ki bo kupcu v roku 8 delovnih dni odgovoril na garancijski zahtevek.

─îe prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi ─Źesar se izka┼że, da je garancijski zahtevek neupravi─Źen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.
 

4. Reklamacija

V primeru, da naro─Źen izdelek nima lastnosti in odlik, ki jih je prodajalec izrecno obljubil oziroma je prodajalec odpremil napa─Źen izdelek (v napa─Źni koli─Źini, v napa─Źni barvi, ipd) ali se ti kako druga─Źe razlikujejo od naro─Źila, lahko kupec blago reklamira s pisnim obvestilom, ki ga naslovi na naro─Źniško slu┼żno podjetja. V primeru napa─Źne dobave izdelka mora kupec o tem nemudoma obvestiti prodajalca, ki bo reklamacijo skušal rešiti v ─Źim krajšem mo┼żnem ─Źasu.

Kupec mora o reklamaciji pisno obvestiti prodajalca in poslati izdelek na njegov sede┼ż, pri ─Źemer mora natan─Źno opisati napako in navesti reklamacijski zahtevek. Kupec pa mora poleg blaga z vso prilo┼żeno dodatno opremo prilo┼żiti še kopijo ra─Źuna, garancijski in servisni list ter druge morebitne spremne dokumente. Reklamacijski obrazec se nahaja na tej povezavi TUKAJ.

Prodajalec bo na pisno obvestilo odgovoril v roku 8 delovnih dni od prejema obvestila. V kolikor ugotovi, da je zahtevek neupravi─Źen bo o tem obvestil kupca ter mu vrnil artikel na njegove stroške.

Kupec lahko v okviru reklamacijskega zahtevka zahteva popravilo artikla, zni┼żanje kupnine (v sorazmerju z napako), zamenjavo blaga ali pa vra─Źilo kupnine (v tem primeru se kupnina lahko zni┼ża za ─Źas uporabe artikla, vendar najve─Ź za znesek, za kolikor se je artiklu zaradi uporabe zni┼żala tr┼żna vrednost).
 

5. Zavrnitev reklamacije

Podjetje Vendo Veleprodaja d.o.o. si pridr┼żuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • ─îe ima blago mehanske poškodbe na ohišju ali pa na komponentah;
  • ─îe blago ni bilo vrnjeno v orginalni embala┼żi;
  • ─îe kupec ne predlo┼żi kopijo ra─Źuna;
  • ─îe je blago poslano na naš naslov z odkupnino;
  • ─îe je zaradi nepravilnega pakiranja in odpreme prišlo do mehanskih poškodb na artiklih ali povzro─Źene kakršnekoli okvare;
  • ─îe k artiklom ni prilo┼żena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list;

 

6. Škoda

Prodajalec ob upoštevanju omejitev o razbremenitvi odgovornosti ne odgovarja:

  • Za okvare, nastale zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ali naklepnega ravnanja kupca (ali tretjih oseb iz sfere kupca), mehanskih poškodbe in okvar v primeru višje sile ali naravnih nesre─Ź;
  • Za poškodbe, ki so nastale med transportom s strani dostavljalca
 

7. Stvarna napaka

Stvarna napaka


Garancije izdane s strani podjetja Vendo Veleprodaja d.o.o. ne izklju─Źujejo pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.

Napaka je stvarna kadar:
 

  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;
  • Artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
  • Artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali mol─Źe dogovorjene oziroma predpisane;
  • Je prodajalec izro─Źil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.


Kako se preverja primernost artikla?

Primernost artikla se preverja glede na obi─Źajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajal─Źevih izjav o zna─Źilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Kako lahko kupec uveljavi stvarno napako?

Kupec mora podjetje Vendo Veleprodaja d.o.o. o morebitni stvarni napaki, skupaj z natan─Źnim opisom le-te, na lastne stroške obvestiti v zakonsko dolo─Źenem roku in nam omogo─Źiti pregled artikla. Pravico za uveljavljanje stvarne napake na artiklu natan─Źneje urejajo dolo─Źila zakona o varstvu potrošnikov.

Ponudnik mora potrošniku izro─Źiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ─Źe o napaki obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, a najkasneje v roku dveh let odkar je bilo blago izro─Źeno. Obrazec za uveljavljanje stvarne napake najdete na tej povezavi TUKAJ.

 

KON─îNE DOLO─îBE

 

1. Mnenja in prito┼żbe uporabnikov

Uporabnik svoja mnenja, povpraševanja, komentarje, prito┼żbe in ugovore naslavlja na sede┼ż dru┼żbe Vendo Veleprodaja d.o.o. (www.vendo.si) ali na elektronski naslov: info@vendo.si . Morebitne prito┼żbe upravljalec rešuje prednostno in v duhu dobrega poslovnega sodelovanja. V ta namen bo upravljalec kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne prito┼żbe potrdil, da je prejel njegovo prito┼żbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem ─Źasu obravnave.
 

2. Reševanje sporov

Reševanje potrošniških sporov, povezava: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Kot ponudnik ne priznavamo nobenega proizvajalca IRPS.

V kolikor morebitne spora med uporabnikom storitev in ponudnikom storitev ni mo┼żno rešiti sporazumno z metodo reševanja prito┼żb, se spor reši pred pristojnim sodiš─Źem v Mariboru.

3. Podatki o upravitelju / upravljalcu

Upravitelj spletne strani www.superizbira.si je podjetje Vendo Veleprodaja d.o.o., Obre┼żna ulica 103, 2000 Maribor, ID za DDV: SI39349845, mati─Źna št.: 2249642000. Podjetje vpisano v poslovni register pri okro┼żnem sodiš─Źu v Mariboru pod zaporedno številko 1/13124/00 z dne 17.11.2006.

 

fb-title